• TRANSPORT JA PAIGALDUS
    tasuta alates 2000€
  • 5 AASTAT GARANTIID
    enamikele valikus olevatele toodetele
  • KIIRE TARNE
    kuni 2 nädalat

Müügitingimused

Standard AS e-poe müügitingimused

1.        Üldtingimused

1.1    Käesolevad e-poe kasutamistingimused kehtivad Standard AS  e-poe füüsilistest ja juriidilistest isikutest klientidele (edaspidi Klient) e-poest kaupade ostmisel.

1.2    Juriidilistele isikutele ei kehti kasutamistingimustes ja võlaõigusseaduses toodud tarbijate õigused (näiteks kaupade 14-päevane tagastusõigus, 2-aastane pretensioonide esitamise õigus jne).

1.3    E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Standard AS (registrikood 10011051), asukohaga Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Marja tn 9/2, 10617 (edaspidi Standard), elektronpost info@standardonline.ee.

1.4    Standardil on õigus käesolevaid tingimusi muuta, teavitades sellest Kliente Standardi veebilehel www.standardonline.ee.

1.5    Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.

1.6    E-poes kuvatud fotod on illustratiivsed, kaubad võivad tegelikkuses erineda fotol kujutatud kaupadest. Toote värvitoon võib erineda tegelikkusest kuvari seadete tõttu.

1.7    Standardi e-poe fotode, tekstide jm materjalide autoriõigus kuulub Standardile või tema koostööpartneritele.

1.8    Standardi e-poe fotode, tekstide või muude autoriõigusega kaitstud teoste ärilistel eesmärkidel kasutamine ei ole lubatud.

2.        Hinnad, tellimuse vormistamine ja tasumine

2.1    Standardi kodulehel olevad toodete hinnad on eurodes ja neile lisandub Eesti Vabariigi käibemaks.

2.2    Hinnad ei sisalda transpordi ja paigalduse maksumust. Ostetud toodetele võib sõltuvalt tarnimisviisist ja ostusummast lisanduda ka lisatasud, mida kuvatakse ostu vormistamisel.

2.3    Ostu saab vormistada külalisena või ennast kasutajaks registreerides. Ostu sooritamiseks peab Klient sisestama korrektsed kontakt- ja kliendiandmed.

2.4    Tellimused jõustuvad peale nende eest tasumist. Tasumiseks võimalik kasutada järgmiseid lahendusi:

2.4.1        www.maksekeskus.ee       veebilahendus, mille kaudu on võimalik tasuda internetipanga või maksekaardiga

2.4.2        Pangaülekanne tellimuskinnituse alusel

 

2.5    Müügileping loetakse sõlmituks ning tellimuse täitmist alustatakse juhul kui Klient on  tasunud tasumisele kuuluva summa Standard AS-i arvelduskontole, kui pole kokkulepitud teisiti.

2.6    Müügiarve toimetatakse Teile peale kauba väljastamist.

2.7    Tasumata tellimused tühistatakse 5 päeva möödumisel tellimuse vormistamise hetkest.

2.8    Pärast tellimuse vormistamise lõpetamist saadetakse tellimuse koopia Kliendile e-maili teel.

2.9    Juba esitatud tellimuse andmete muutmiseks peab Klient ühendust võtma Standard AS-i e-poe klienditeenindusega aadressil info@standardonline.ee.

3.        Kauba kättetoimetamine

3.1    E-poest tellitud kaupa on võimalik kätte saada ise kaubale järele tulles või valides ostukorvis meelepärase tarneviisi. Pakutavad tarneviisid on järgmised:

3.1.1        "Transport" – Standard või tema lepingupartner toimetab kauba tellimusel märgitud aadressile. Enne kauba väljasaatmist võetakse Kliendiga ühendust kohaletoimetamise täpse aja kokku leppimiseks. Aeg lepitakse kokku pärast kauba jõudmist Standardi lattu.

3.1.2        „Transport ja paigaldus“ – Standard või tema lepingupartner toimetab kauba tellimusel märgitud aadressile ja monteerib seal kokku. Enne kauba väljasaatmist võetakse Kliendiga ühendust kohaletoimetamise täpse aja kokku leppimiseks. Aeg lepitakse kokku pärast kauba jõudmist Standardi lattu.

3.1.3        "Ise järgi" - Tellitud kaubad saate kätte Standardi laost, mis asub aadressil Mustamäe tee 5B, Tallinn. Tellimuse komplekteerimisest teavitame Klienti.

3.2    Pärast Kauba lattu jõudmist on võimalik Kaupa hoida meie laos tasuta 14 päeva, alates 8-st päevast hoiustamistasu 1% ostu maksumusest päevas.

3.3    Kauba kättesaamisel tuleb koheselt kontrollida kaupade kogust ja vastavust tellimusele ning allkirjastama saatelehe. Kui Klient märkab kauba vastuvõtmisel, et kaubad ei vasta tellimusele, saatelehel märgitud andmetele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, on Kliendil õigus keelduda kaupade vastuvõtmisest ning kaubad transporditeenuse osutajaga tagastada. Standard palub vigastuste korral teavitada viivitamatult Standardi e-poe klienditeenindust. Saatelehte allkirjastades kinnitab Klient, et Kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (Kaup ei ole vigastatud).

3.4    Kauba transport toimub vaid Eesti piires ja aadressidele, kuhu pääseb ligi kaubaautoga, sõltumata Kliendi valitud tarneviisist.

3.5    Juhul kui tellitud Kaupa ei õnnestu Kliendile kätte toimetada Kliendist tulenevatel asjaoludel (nt Klient ei viibinud kulleriga kokkulepitud ajavahemikul tellimuses märgitud aadressil), siis tuleb Kliendil iga järgmise kättetoimetamise eest uuesti tasuda vastavalt Standardi transpordihinnakirjale või tulla ise järgi Standardi lattu.

4.        Tellimuse täitmise tähtajad

4.1    Tellimuse täitmise tähtaeg sõltub tellitavast kaubast ja hetke laoseisust.

4.2    Kui tellitud kaubad on Standardi laos olemas, väljastame need Teile või transpordi teenuse pakkujale 14 päeva jooksul.  

4.3    Kui kaup ei ole Standardi laos on tellimise aeg, sõltuvalt tootest, 2-6 nädalat. Täpse tarneaja teatame Teile telefoni või e-posti teel hiljemalt 3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

4.4    Nädalavahetusel esitatud tellimused käsitletakse uuel nädalal esimesel tööpäeval.

5.        Tellimuse muutmine, tühistamine ja toodete tagastamine

5.1    Kui Klient soovib pärast tellimuse esitamist, mil Kliendile ei ole tellimust üle antud, tellimuse tühistada või muuta, siis kohustub Klient sellest võimalikult kiiresti Standard AS-i e-poe klienditeenindusele teatama.

5.2    Kliendil on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on Kliendile üle antud. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik.

5.3    Klient  esitab kauba tagastamiseks kauba ostmisest taganemise avalduse, millele on märgitud tellimuse number, kuupäev, tellija nimi ja tagastamise põhjus. Klient saadab taganemise avalduse Standard e-posti aadressile info@standardonline.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

5.4    Klient peab taganemisavalduses nimetatud kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest. Kauba võib tagastada Standardi lattu Mustamäe tee 5B, Tallinn.

5.5    Taganemisõiguse kasutamise korral tagastab Standard Kliendile kõik Kliendilt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Standard sai teada Kliendi otsusest kaubad tagastada.

5.6    Tagastatava kauba pakendamisega ja kauba tagastamisega seotud kulud kannab Klient.

5.7    Kliendil on e-poest tellitud kaubaga õigus tutvuda viisil, mis võimaldab tutvuda kauba olemuse, omaduste ja toimimisega. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib kaupu käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Klient vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Klient peab tutvuma kaupadega ettevaatlikult, avama pakendi võimalusel seda kahjustamata, mitte eemaldama silte/kaitsekilesid jms. Klient vastutab kaupade tagastamisel väärtuse vähenemise eest (sh kauba uuesti pakendamise jmt kulude eest).

5.8    Tagastatud kaup ja selle juurde kuuluvad dokumendid peavad olema puuduseta, täiskomplektsed, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad juhendid ning muud dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab Klient, on Standardil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Tasaarvestamiseks saadab Standard Kliendile tasaarvestamise avalduse tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile.

5.9    Klient on kohustatud eelnevalt kasutamata kauba tagastama originaalpakendis. Juhul kui kauba väärtus on vähenenud tagastamise käigus, vastutab selle eest Klient.

5.10          Kliendil ei ole õigust tagastada tellitud ja juba osutatud paigaldusteenust.

5.11          Tellimuse tühistamise või kauba tagastamise korral kantakse ostu eest tasutud summa Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul, alates tellimuse tühistamisest.

6.        Nõuetele mittevastavate kaupade tagastamine

6.1    Standard vastutab kauba nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 5 aasta jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest. Standard vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba Kliendile üleandmise hetkel. Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada kauba kasutamine ning teavitada Standardit ilmnenud puudusest viivitamatult.

6.2    Standard ei vastuta:

6.2.1        Puuduse eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu

6.2.2        Kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

6.3    Kauba nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduste avastamisel peab Klient teavitama Standard AS-i e-poe klienditeenindust hiljemalt 2 nädala jooksul arvates kauba nõuetele mittevastavuse või kauba juures puuduse avastamisest. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse tugineda toote nõuetele mittevastavusele.

6.4    Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda varuosi või kauba parandamist Standardi kulul. Puuduste lahendamine toimub samadel tarnetingimustel, millega Kaup tarniti Kliendile.

7. Isikuandmed ja nende kasutamine

7.1    Klient annab selge ja teadliku nõusoleku Standardile enda isikuandmete töötlemiseks.

7.2    Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel või konto loomisel. Standard kasutab kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks ning müügiteenuse osutamiseks.

7.3    Standard edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

7.4    Standard edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le

7.5    Kliendi poolt sisestatud Standardile teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse.

7.6    Standard kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

7.7    Standard jätab endale õiguse edastada Klienti puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning see toimub Kliendi või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.

7.8    Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist.

7.9    Klient annab Standardile nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.

7.10          Standard saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Klient e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

7.11          Standardi isikuandmete vastutav töötleja on Kairi Pops.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1    Standard vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Standardi ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2    Standard ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada (vääramatu jõud).

9.        Vaidluste lahendamine

9.1    Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest.

9.2    Kliendi ja Standardi vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Standard on keeldunud Kliendi kaebuse rahuldamisest või Klient ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või kohtule.

9.3    Lisaks eeltoodule on Kliendil õigus e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) http://ec.europa.eu/odr. Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm on eelkõige mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades Kliendil lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.

 

Loo konto

[profiler]
Memory usage: real: 11796480, emalloc: 11427152
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem